کاشت مو به روش hrt چیست؟

کاشت مو چیست؟

در این فرآیند با استفاده از فولیکول های موهای ناحیه پشت سر و همچنین موهای اطراف گوش، متخصص کاشت مو اقدام به انتقال و کاشت آنها در نواحی که دچار ریزش مو شده اند می کند. دلیل این روش هم این است که تارهای مو کناره های گوش و پشت سر معمولا دچار ریزش نمی شوند و از این جهت برای عمل کاشت مو در جلوی سر و یا سایر نواحی که دچار طاسی و یا ریزش شده، مناسب است.


کاشت مو از ابتدا تا کنون با روش ها و تکنیک های مختلفی معرفی شده است. در حال حاضر روش های کاشت مو عبارتند از: کاشت مو به روش fut ، کاشت مو به روش fit ، کاشت مو به روش sut ، کاشت مو به روش bht و کاشت مو به روش hrt .

یک نکته را باید اینجا تذکر بدهیم و آن هم این است که بسیاری از افراد روش hrt را به اشتباه یکی از روش های کاشت مو می دانند ولی تکنیک hrt یکی از روش های ترمیم مو است که در این قسمت این روش را توضیح می دهیم:

ترمیم مو به روش hrt

در حال حاضر، تنها روش استاندارد ترمیم مو در جهان، روش hrt است و خوشبختانه در روش hrt احتیاجی به استفاده از بانک موهای شخصی که دچار ریزش مو شده، نیست. از اینرو این تکنیک، برای کسانی که بانک موی مناسبی ندارند و یا دارای بیماری های خاصی هستند، بسیار مناسب و کارآمد است. یکی دیگر از مزایای ترمیم مو به روش hrt این است که موهای بدست آمده 100% طبیعی بوده و این عمل در یک جلسه انجام می شود.

یکی از بهترین مزایای این روش ترمیم مو، این است که خط رویش و خط فرق بدست آمده بسیار طبیعی بوده و معمولا بسیار منحصر به فرد است و از طرف دیگر قابل تشخیص نمی باشد.

و در پایان خبر خوب اینکه پس از انجام عمل ترمیم مو و یا به روش hrt ، براحتی می توانید همانند گذشته از سشوار، ژل مو، حالت دهنده ها و ... استفاده کنید و از طرف دیگر به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهید.